En we duiken weer :) !!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Thijs Gerritsen - WaarBenJij.nu En we duiken weer :) !!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Thijs Gerritsen - WaarBenJij.nu

En we duiken weer :) !!!

Door: thijsinthailand

Blijf op de hoogte en volg Thijs

12 Maart 2012 | Thailand, Koh Tao

Allright, dus niet onwijs veel te vertellen over de afgelopen 2 weken.
Wat gezont, wat gefeest(goede tijden) en het eiland een beetje verkent. In de tussentijd is me douche kapot gegaan en nadat de stroom een keer was uitgevallen savonds en iedereen weer stroom had was mijn huisje nog steeds stroom-loos altijd leuk, dan nog maar even een pannekoekje halen bij de pannekoeken kraam of wat bekende opzoeken bij pranees of tattoo's (2 restaurants/bars). Onderhand doet alles het weer. Tussenstand kakkerlakken 0 thijs 5 waar wandelschoenen wel niet handig voor zijn. En bevriend geraakt met 2 buurtspreeuwen die nu elke keer als ik aankom lopen op me veranda komen zitten en tegen me aan gaan krijsen(een keer te veel mee laten eten van me kip-sandwich).
Dus dat was me laatste weekje tot de 6de toen EINDELIJK weer wezen duiken Japanese Gardens en Twins, zegt jullie niks maar dat zijn 2 duikplekken. Uiteraard weer genoten en voor het eerste met me onderwater camera wezen duiken dus wat gave plaatjes kunnen schieten. Dan de dag daarna naar Chumpon Pinnacle(duikplek) waar eerder 2 grote blauwe vissen gezien waren(niet meer de naam zeggen dat jaagt ze weg, maar iets met een walvis en een haai) jammer genoeg niet gezien, omdat ik hun naam had uitgesproken :( . Wel weer met me camera gedoken dus wat vette nieuwe picca's.
Dan de 8de en de 9de voorbereiden op de komst van me moeder en ruud(10de) iets met kamer opruimen en de duurste restaurants uitzoeken ;) . Toen de 10de bij een van de duurste restaurants van Koh Tao wezen eten, heerlijk die 2 happen hoofdgerecht, daarna nog maar een pannekoek gehaald want die luxe murk vult niet zo goed als de rijst met prut(was wel heel lekker).
Toen de 11de ,zonder mama en ruud, een trip naar het legendarische Sail Rock gedaan was onwijs gaaf. Het was een dagtrip die Master-Divers maar 2 keer in het jaar doet ofzo dus ik moest het wel doen. Het was bijna dubbel zo duur als normaal duiken maar de muren van vis, 2 meter grote murene en scholen met honderden, tot wel 2 meter grote, barracuda's maken alles weer goed. De eerste van de 2 duiken die we hier deden was zonder twijfel de gaafste duik die ik tot nu toe heb gedaan, ongeloofelijk.
En dan morgen met ruud duiken, op hun kosten uiteraard(woohoe) en waarschijnlijk nog een keer(op hun kosten ;) ) een longtail+bestuurder huren voor een dagje en rond het eiland varen+snorkelen.
Voor de rest nog een klein weekje relaxen. En dan, jaja ik heb het geboekt, me 4 daagse boottocht naar de Similans, 4 dagen lang eten, slapen en relaxen en bovenal duiken,duiken en duiken. Dan even in Koh Lak verblijven maar dat is allemaal in de toekomst dus dat zien we nog wel, nu even een kip-sandwich halen en foto's voor dit verslag komen nog wel :)
Laterzzzzz

  • 15 Maart 2012 - 07:32

    Rob:

    Dit klinkt allemaal veel te leuk :P ik maar de heledag naar een stoffige oude vent luisteren over de koude oorlog :( kortom=gaaf man!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thijs

Actief sinds 29 Jan. 2012
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 9261

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 29 April 2013

thijsinthailand 2.0

30 Januari 2012 - 24 April 2012

Thailand

Landen bezocht: